Alla inlägg den 28 augusti 2013

Av Alice - 28 augusti 2013 15:24

Hej!

Jag får ursäkta för min dåliga uppdatering, det är dels för att jag inte spelat sims eller ens varit på datorn eftersom jag inte hunnit, jag menar det är skola och allt! I alla fall tänkte jag spela lite sims nu!

Jag vet att det är en simsblogg och att det kanske förväntas att jag ska skiva om the sims 4, men det ska ni veta: Jag brukar inte ha lust och skriva nyheter om the sims, mest skriva om vad jag har eller gjort på mitt sims och andra saker om simset. Så vill ni ha info om om det är det bäst att ni googlar eller kollar in andra simsbloggar!

Och så vill jag bara tipsa om simsbloggen Fantas simsblogg. Det är där ifrån jag får inspo och jag brukar kolla in hennes blogg typ två gånger i veckan och bläddra runt om jag tex, vill hitta info om ett prylpaket, eller annat! 

En annan bra blogg är också AlltOmSims. Och bara för att jag vill testa den nya spotify grejen tänker jag lägga upp lite musik :D


Ses! 



PS, SKA FÖRSÖKA UPPDATERA MER!!

Presentation

Hej! Jag är en nioårig tjej som bloggar om Sims 3. Kommer skriva om allt som rör Sims! Lämna gärna en kommentar ;)

Tänk på det här!

Tänk på det här innan du ställer din fråga:

- Titta först om någon annan har ställt en liknande fråga innan du ställer din fråga eller om jag gjort ett inlägg om det.

 

- Jag tar emot kritik men blir arg och ledsen när man skriver taskiga kommentarer, då raderar jag dom! Så ta det lungt i kommentarsfältet och frågerutan!

 

- Om jag inte svarar på din fråga upprepa den inte! Jag kanske helt enkelt inte läst den!

 

- Lämna gärna efter dig en bloggaddres eller ett speciellt namn så jag kan skriva i din blogg eller ett inlägg om din fråga är besvarad. Ibland gör jag inte det, men ibland om det är viktiga fråger kan jag göra det! Du kan även skriva att du vill att jag ska säga till när din fråga är besvarad!

 

- Personliga frågor raderas, men du får gärna skriva tips, förslag och frågor om sims och bloggen i frågerutan!

 

- Frågor om ett inlägg, eller frågor som riktar sig till ett inlägg skriver du i inläggets kommentarsfält!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16 17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Augusti 2013
>>>

Vad tycker du om bloggen?

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards